Vatandaş İlişkileri Yönetimi

VATANDAŞ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 

Kentli İletişim Merkezleri Uygulamaları İşlemi başlatır ve ilgili servise yönlendirir. KİM OYBS ile entegre çalışır. Vatandaşın istek ve şikayetleri alınır ve sonuçlandırılır. Vatandaşlara SMS ve e-posta ile geri dönülür.

Başvuru ve Talep Yönetimi Vatandaşlardan gelen taleplerin OYBS veritabında toplarak gerekli analizler çıkarılır.

Çağrı Merkezi Entegrasyonu Crm ana parçalarından bir tanesi olan çağrı merkezleri Vatandaş Odaklı Belediyecilik Kavramını İlke edinmiş bir yapıya sahiptir.

Vatandaş İlişkileri Yönetimi Neden Önemli? Halkla ilişkilerin kurumsallaşması, yerel alanda hizmet yürütmeyle ilgili bilgi toplanması ve dağıtılması önemlidir.Yönetimin halkı bilgilendirmesi, demokratik katılım ve yurttaşlık için zorunludur.

Sms ve E posta Entegrasyonu Sms ve E posta Entegrasyonu

Copyright © 2016 | Teknobel Kent Bilgi Sistemleri