03224588228
mustafa.savran@teknobel.com.tr
08.00-17.00

Belediyelere özel Iphone, Ipad, Android ve Windows 8 Mobil uygulamalar geliştiriyoruz. Mobil uygulamalar var olan web sitenizle ve kullandığınız CRM programları ile entegreli çalışabilmektedir. İçeriği yönetmek için Gelişmiş Teknobel İçerik yönetim sistemini rahatca kullanabilirsiniz

 

Mobil Başkan Uygulaması

 

BelediyeM" Mobil Başkan uygulamasıdır. Bu uygulama ile belediye başkanları veya diğer yetkililer, belediyeleri ile ilgili ayrıntılı bilgilere akıllı mobil cihazları sayesinde diledikleri zaman ulaşabilecek, belediyelerindeki işleyişi detaylarıyla birlikte bilgisayara gerek olmadan istedikleri yerden takip edebileceklerdir.

 

Uygulama sayesinde belediye yönetiminin gerçekleştirebileceği işlemler şu şekildedir:

 

Giriş Ekranı


•Finansal Durum


•Özet: Nakit, borç ve alacaklarla ilgili özet bilgiler pasta ve çubuk grafikler ile birlikte gösterilir.


•Nakit Durumu: Vezne, banka, kasa nakit durumları ile toplam değer grafikler eşliğinde görüntülenir. 


•Borçlar: Borçlarla ilgili ayrıntılar listelenir. 


•Alacaklar: Tüm alacaklar ayrıntılarıyla birlikte görüntülenir.


•Bütçe


•Gelir Durumu: Gelir durumuna ait bilgiler tahakkuk, tahsilat miktarları ve tahsilat oranları ayrıntılarıyla birlikte listelenir. 


•Gider Gerçekleşme: Giderle ilgili tüm ayrıntılar gösterilir.


•İnsan Kaynakları


•Memur: Belediyede çalışan tüm memurlar listelenir. İstenildiği taktirde seçilen memurla ilgili kişisel bilgilere veya bordro bilgilerine erişilebilir.


•Sözleşmeli Personel: Belediyedeki sözleşmeli personeller gösterilir. Personelin ayrıntıları da seçilerek görüntülenebilir.


•İşçi: Belediyede çalışan işçiler listelenir. İşçinin ayrıntılarına erişilebilir.

 

 

Mobil Belediyecilik Kurumsal Uygulamalarımız

 

Teknobelmobil, belediyeler için iPhone, iPad ve Android akıllı telefonlar için mobil belediye hizmeti sağlıyor. Bulut sistemli içerik yönetim sistemi ile mobil uygulamalarınızın içeriklerini istediğiniz yerde ve zamanda güncelleyebilir. Anında yayımlayabilirsiniz.
 

 

Mobil Belediyecilik hizmetini geliştirirken dilerseniz kullanmakta olduğunuz e - belediye sistemlerini de entegre edebilmekteyiz.

 

Neden Mobil Cihazlar? 

 

Dünya genelinde mobil aygıtların sayısı masaüstü aygıtları çoktan geçmiş durumda.  

 

Türkiye’de akıllı telefon ve tablet bilgisayar satışları, dizüstü ve masaüstü bilgisayar satışlarının 3 katı haline geldi.  

 

Türkiye’deki akıllı telefon ve tablet sayısı yaklaşık 11 milyonu geçmiş bulunmakta. 

 

 
Avantajları nelerdir? 

 

Mobil uygulamalar, akıllı cihazların fotoğraf çekme, konum belirleme gibi donanımsal özellikleriyle entegre çalıştığı için normal mobil web sitelerinden daha çok tercih edilir.
Özel olarak tasarlanan ara yüz ile kullanım kolaylığı sağlar.
Taşınabilir olduğu için her yerde ve her zaman elinizin altındadır.
Telefonun fotoğraf çekme, gps konum öğrenme, hareket algılama özellikleri uygulamaya entegre edilebildiği için artırılmış gerçeklik sağlar.
Popüler bir mecra olduğu için kullanılma oranı fazladır. Bu yüzden reklam ve tanıtım amacıyla da kullanılır.

 

Mobil Belediye Uygulaması nedir?
Mobil Uygulamalar günümüzde kullanımı hızla artan akıllı telefonlar için özel geliştirilmiş yazılımlardır. Bu yazılımlar sayesinde belediyeler vatandaşları hakkında bilgiler edinebileceği gibi vatandaşlarında belediyeler hakkında hızlı bilgiler edinebilmesi sağlanır. Vatandaşlar, Belediye arasındaki bu iletişimi mekan bağımsız şekilde ellerindeki iPhone, iPad ve Android akıllı cep telefonlarından bu mobil uygulamaları ile gerçekleştirirler. 

 

 

 

Amaç ve Hedefleri 

 

E -Dönüşüm Projesi Birlikte Çalışılabilirlik Esasları Rehberi’ne göre belirlenen “Bilgi ve hizmetlerin alternatif kanallardan, kullanıcılar için tespit edilen arayüzlerin toplumun tüm fertleri tarafından kolay kullanılabilecek ve kullanıcı tarafında gerekli olabilecek yazılımların" sunumu hedeflenmektedir. Bununla birlikte internet üzerinden verilecek bilgilerin, vatandaşların becerilerinden bağımsız olarak herkese açık hale getirilmesi amaçlanmıştır. Teknoloji yardımıyla artık vatandaşlara ulaşabilmek daha kolay hale gelmiştir. Tüm vatandaşların da e-Devlet uygulamalarından yararlanabilmeleri için destek teknolojilerin kullanılması gerekmektedir. GSM ve GPRS teknolojilerini kullanabilen taşınabilir cihazların (cep telefonları, tabletler, vb.) kullanımı arttıkça, bu tür akıllı, programlanabilir cihazları kullanan vatandaşlardan gelen talepler doğrultusunda IOS ve Android işletim sistemlerini destekleyen cihazlardan hizmet vermek üzere uygulama yazılımı yapılması amaçlanmaktadır. 

 

 

 

Mobil Belediye’nin Genel Özellikleri: 

 

Mobil Belediyecilik uygulaması tüm iPhone’lar, iPad ve Android’ler üzerinde çalışacaktır. 

 

Mobil Uygulama özel bir bilgisayar yazılım dili ve HD arayüz ile tasarlanacaktır. 

 

Push Mesaj ile internetten mesaj servisi sağlanacaktır. 

 

 

 

Menüler : 

 

Başkan Modülü : Başkanın Mesajı, Başkanın Özgeçmişi, Başkanın Resim Galerisi, Başkana Mesaj alt başlıklarından oluşmaktadır.
İstek Şikayet Masası: Vatandaş, belediye ile ilgili istek- şikayet, bilgi edinme ve talep gibi 3 başlık altında bildirimlerini telefonlar üzerinden de yapabilecektir. Vatandaş, bir yer veya durumla ilgili bildirimde bulunmak isterse yerin ve/veya durumun fotoğrafını çekerek gönderebileceği gibi, yerin konum/koordinatını ekleyerek de bildirimde bulunabilecektir.

 

Haberler : İçeriği dinamik olarak web servisler aracılığıyla sağlanmaktadır. Kullanıcı, istediği haberi Facebook üzerinden de paylaşabilmektedir.
Etkinlik Takvimi : İçeriği dinamik olarak web servisler aracılığıyla sağlanmaktadır. Etkinlikler belediyenin web sitesine entegre çalıştığından ayrı olarak girilmesine gerek yoktur. Kişi incelemek istediği etkinliği seçerek yerini saatini görebilmekte, dilerse etkinlik yerini harita üzerindede inceleyebilmekte, video ve fotoğraflarını görebilmektedir. Ayrıca sosyal ağlarda da paylaşabilmektedir.
Projeler : Bu bölümde belediyenin sunduğu hizmetler ve projeler detaylı anlatılmaktadır.
İlçe Tanıtım : İlçe hakkında bilgiler ve fotoğraflar sunulur. İlçenin bölge olarak harita üzerinde gösterilmesi sağlanır.
E- Belediye : E-Belediye hizmetini oluşturan bazı başlıklar; Borç sorgulama ve ödeme, Rayiç Sorgulama, E-İmar Sorgulama, İhale Sorgulama Şikayet/Öneri Gönderme.
E-Rehber : E-Rehber 7 kategoriden oluşur; Acil numaralar, Kamu numaraları, Sağlık birimleri numaraları, Eczane numaraları Eğitim birimleri numaraları, Muhtarlıklar, İbadethane numaralarını kapsamaktadır. İlgili birimin harita üzerinde gösterimi ilgili birimin hızlı arama butonu ile aranması sağlanır

Belediye Denetimleri Uygulaması

 

Sisteme yeni işyeri kaydı eklenir. Bu işlemde işyerine ait kare kod okutulduktan sonra, adres, işyeri ve yetkili bilgilerine ait alanlar doldurulur.

a. Denetimi yapılacak olan işyeri, kare kodu okutularak ya da adres bilgilerinden arama yapılabilir.
b. İkinci aşamada seçilen işyerine ait eğer var ise son denetimler ekrana getirilir. Bu ekranda işyeri bilgileri (adres & işyeri & yetkili başlıkları altında) güncellenebilir.
c. Üçüncü aşamada denetimin konusu ve denetimi yapan memurlar seçilir.
d. Dördüncü ve son aşamada ise seçilen denetim konusuna göre listelenen denetim hususlarına, genel hususlardan eklenebilir.

Tüm hususlara ait “husus bilgileri” kısmı doldurulmalıdır. Bu aşamada denetim bilgilerini daha sonra yeniden düzenlemek üzere geçici olarak kaydetme seçeneği de mevcuttur.

 
  • Web Tabanlı Yönetim Bilgi Sistemi
  • Web Tabanlı Abone Yönetim Bilgi Sistemi
  • Digital İmar Yönetim Sistemi
  • E-imar
  • Vatandaş İlişkileri Yönetimi
  • Elektronik Belge Yönetim Sistemi
  • Web Tabanlı Karar Destek
  • Coğrafi Bilgi Sistemleri
  • Belediye Mobil Uygulamaları
  • Türkkep Yetkili İş Ortağı